Forum OGAME Strona G│ˇwna OGAME
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

jakies masz plany?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OGAME Strona G│ˇwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
czlonek AOD



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:03, 04 Kwi 2014    Temat postu: jakies masz plany?

miro...a teraz carlo moze to wy jeste┼Ťcie w tych 90% nastepnym razem co b─Ödzie fryzjer francbenbenek zza rogu co s─ůsiadka poleci┼éa??
[link widoczny dla zalogowanych]
A i mo┼╝e kto┼Ť mi powiedzie─ç po jakim czasie mniej wi─Öcej powinno si─Ö zacz─ů─ç chodzi─ç o jednej kuli??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

WYLOT NA 2 MIESI─äCE. [link widoczny dla zalogowanych] ja mialam piaskowane i flouorowane /czy cos takiego/ zabki jakis miesiac temu i efekt byl naprawde fantastyczny.
W twoim przypadku moze byc oczywiscie inacze, ale zbadaj coreczke pod kontem tej choroby i nie tylko, ja bym skorzystala z poradni chorob odzwierzecych i wyeliminowala najpierw tokso, a pozniej szukala powodu dlaczego tak sie stalo z tym oczkiem do skutku, dzialaj, zycze powodzenia! Siema Ulla ja nie ┼Ťpi─Ö Ale niestety mam troch─Ö pracy !!!! [link widoczny dla zalogowanych] polecam ten salon naprawde pe┼éen profesjonalizm, a kosmetyczka P .Edyta M┼éynarska wykwalifikowana i przemi┼éa . Siema dziewczyny Co mo┼╝ecie poleci─ç do uk┼éadania lok├│w w miare niedrogiego? [link widoczny dla zalogowanych]
Do wyboru mialam, cze┼Ťciowy parali┼╝, tak zwany blok ca┼éej prawej nogi w sumie od biodra a┼╝ po palce.. Jola doda nie wystaryuje bo bala by sie publicznej krytyki bo przeciez ona taka idealna' Jednak brak glukozy leci po mozgu rowno... na sniadanie mysle ze niezly bylby twarozek Na pocz─ůtku sie z tego ┼Ťmia┼éam. Trzeba i┼Ť─ç siusiu zanim si─Ö j─ů ┼éyknie, bo mo┼╝na usn─ů─ç na korytarzu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z moczu test wychodzi przy wartosci około 25 mmol czy jakos tam a z krwi juz przy 10 jest pozytyw!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Orteza glownie mi sluzy w nocy do spania i taki byl jej cel oraz na dojazd do domu po sciagnieciu aparatu bo mam troche kilometrow i to niestety po chyba najgorszych drogach jakie widzialam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

P├│jd─Ö zrobi─Ö badania krwi i zobaczymy co w trawie piszczy, ale sama nie wiem jak mam do tego podej┼Ť─ç... [link widoczny dla zalogowanych] Dlatego mam pytanie do dziewczyn, ktore ciaze maja juz za soba;
i nie glodzic sie, ale na start rano zjesc cos bardzo pozywnego i pysznego, np. ┼Üpisz na boku? czy efektem bulimii mo┼╝e by─ç te┼╝ ci─ůg┼ée odkaszliwanie? PLATNE 1500 ERO. nic nie trzeba, liczy si─Ö szczero┼Ť─ç, wsp├│┼éczuj─Ö ci, ┼╝e musisz k┼éama─ç we w┼éasnym zwi─ůzku, jak dla mnie to g┼éupota, dlaczego kobieta ma si─Ö po┼Ťwi─Öca─ç? [link widoczny dla zalogowanych]
Ktos moze wie, gdzie ja mozna znalezc? Wi─Öcej ruchu Tylko si─Ö cieszy─ç! ja kiedys zapytalam o moje - lekarz spojrzala w komputek - patrzyla na wszystkie badania - i ile lat jestem po - potem w jakim wieku zachorowalam - i czy marker i reszta badan zawsze ma taki sam wynik - potem powiedziala ze mam mniej niz 0.5 % szansy ze kiedykolwiek mi on wroci na koniec powiedziala ze dozyje starosci i mam sie nie martwic Na razie tyle. Zapomnia┼éam zaczerni─ç a ju┼╝ zdarza┼éo mi si─Ö, ┼╝e kto┼Ť podszywa┼é si─Ö pod m├│j nick i wypisywa┼é bzdury albo obrazliwe uwagi . Ja ostatnio mia┼éam starcie z paj─ůkiem znaczy co roku mm starcie bo latem zaczyna si─Ö nalot
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy ma pani prawo jazdy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Sunny Daisy napewno Ci si─Ö uda ale jesli w cewce cie szczypie tzn ze masz zapalenie pecherza badz cewki, badz bakterie w moczu....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mia┼éem kasy na porz─ůdnego wi─Öc pokusi┼éem si─Ö na niego. [link widoczny dla zalogowanych] Kurcze no mam cichca nadzieje, ze poznam tam jakis fajnych ludzi i chociaz troche ukoja oni ta moja tesknote za ta polska szara rzeczywistoscia
Nie zrażaj się i poszukaj innej stylistki, która może pochwalić sie kilkoma szkoleniami. Chudnę równomiernie, 1kg/tydzień. Zreszta wystarczy popatrzyc na tych otychych Amerykanow - to nie sa ludzie zaokragleni, ich cialo jest ciastowate, sa zwisy... pozdrawiam .. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma prostszego i bardziej skutecznego ┼Ťrodka oczyszczaj─ůcego cz┼éowieka od wewn─Ötrznych brud├│w ni┼╝ lewatywa. Trzymaj si─Ö i pisz o post─Öpach, czy te┼╝ Waszych decyzjach Pozdrawiam Paaaaaa m├│wi─Ö do niej ojej to mnie troch─Ö pani doktor zmartwi┼éa a ona ale dlaczego przecie┼╝ jest pani tylko to dopiero 4 tydzie┼ä i nie wida─ç widzia┼éabym gdyby to by┼éy bli┼║niaki a ja aha bromka kaza┼éa odstawi─ç i 3 razy dziennie lutein─Ö odliczam dni do pon bo wtedy zrobi─Ö bete i mam nadzieje ┼╝e fasolka podro┼Ťnie przez ten tydz dzi─Ökuje wszystkim za gratulacje Sa to 3 przypadki smiertelne po lewatywie z kawy. te┼╝ poprosz─Ö info al19042gazeta.pl musze wytrzymac do 19 ufffaaa chce do domu!!! mam ju┼╝ dosy─ç chodzenia od jednego do drugiego i szukania kogo┼Ť kto mi pomo┼╝e, chcia┼éabym w ko┼äcu trafi─ç do dobrego lekarza kt├│ry powie mi co┼Ť konkretnego i b─Ödzie umia┼é mi pom├│c
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z drugiej strony wcale nie by┼éam zachwycona przemian─ů tej drugiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
wyj─ůtkowe - zgadzam si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niezle samozaparcie! [link widoczny dla zalogowanych] Jest to dieta z niskim indeksem glikemicznym (ry┼╝ br─ůzowy), ziemniaka nigdy nie jad┼éam.
Od lipca ceny w klinice posz┼éy w g├│r─Ö i cc kosztuje 1700z┼é a czemu rzekomo Twoja kole┼╝anka zap┼éaci┼éa mniej to nie wiem... Sytuacja wygl─ůda tak. [link widoczny dla zalogowanych] - Na ko┼äcu stronki jest troch─Ö o metodach leczenia bulimii A tu znowu otreby tyle wegli maja. je┼Ťli szukacie kosmetyczek to ja polecam taki katalog gdzie s─ů wszystki -> [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
wiecie co ja nie wiem ale jak to czytam co sie dzieje to chyba jutro nie ide do roboty,no bo chyba lepiej mi b─Ödzie w domu przy Tyskim albo Lechu. P├│ki co m─ů┼╝ dzi┼Ť przygotowa┼é bosk─ů kolacj─Ö Z jednej strony super, z drugiej ... Odej┼Ť─ç nie mog─Ö od Polaka bo powiedzia┼é, ┼╝e mnie wsz─Ödzie znajdzie a jeszcze w dodatku zabije, ma┼éo tego- jestem w 6 miesi─ůcu ci─ů┼╝y z bli┼║niakami -┼╝el na tipsie (tips french, tips mleczny) + malowanie 35 z┼é. Moze tez pracujesz w MODEL - MED? a skoro nim nie jest to uwazam,ze pasuja z ta cichopkowa do siebie idealnie.....dwa wypacykowane kar┼éy,ktore nagle pojawiaja sie w gazetach i tv i im sie w d**ach poprzewracalo! I pomimo, ┼╝e si─Ö poc─Ö nie mog─Ö schudn─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
czlonek AOD



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:03, 04 Kwi 2014    Temat postu: Nie umiem sobie poradzi─ç - s─ů jakie┼Ť legalne strony, sk─ů

Szczerze uwa┼╝am, ┼╝e Foremniak ma o wiele lepsz─ů figur─Ö od Kr─Öglickiej, obie maj─ů d┼éugie nogi, ale Foremniak ma zgrabniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
ziemniaczki ugotowa─ç ale tak aby pozosta┼éy lekko nie dogotowane (nie mog─ů si─Ö rozpada─ç)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciesze sie Dziewczyny, ze jestescie!!! [link widoczny dla zalogowanych] wspolczuje dziecku atkiego starego sekciarza TOm chce z lozyska i z pepowiny zrobic potrawe i j─ů zjesc sam to wyznal w jakims wywiadzie
Dosta┼é takiego strza┼éa, ┼╝e trzeba by┼éo ┼Ťcian─Ö my─ç. poni┼╝ej 0,8 ujemny, od 0,8 do 1,0 w─ůtpliwy, powy┼╝ej 1,0 dodatni I te┼╝ si─Ö martwi─Ö. Ja postawi┼éam na sport, staram si─Ö rusza─ç, ale mimo wszystko jestem do┼Ť─ç niecierpliwa je┼Ťli chodzi o efekty, wi─Öc mo┼╝e u by si─Ö wybra─ç do goodtimedayspa na seri─Ö zabieg├│w Icoone z Liposhockiem i powinno by─ç dobrze. Uzywam teraz serum witaminowego firmy Farmona radical zeby jakos zatrzymac to wypadanie. [link widoczny dla zalogowanych]
ja poszukuje piosenki z okersu lat 90 autora i tytu┼éu nie znam, ale widza┼éem taki deledysk ┼Ťpiewa na nim taki indinin i co┼Ť tam jest potem umm......a i taki orze┼é te┼╝ lata. Wydaje si─Ö w porz─ůdku. przez cala ciaze zwracalam sie do mojego brzusia \\\Kubus\\\, bo moj doktor poinformowal mnie, ze urodze syna i ze jest tego pewny na 100%. Wczoraj wlasnie dostalam od swojego ginekologa recepte na ten lek. bede widzieczna za odpis pozdrawiam czyli pzry uzupe┼énianiu tylko troche si─Ö pi┼éuje a na odrost tylko resine czy te┼╝ jedwab? Mo┼╝e to ┼Ťmieszne ale nic na to nie poradz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
diety Atkinsa.

mam problem bo obgryzam paznokcie i mam bardzo krotkie nawet nie dosiegaja mi opuszki wstydze sie swooich paznokci ale nie umie przestac obgryzac:/
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej! Hejka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w 2004 roku bylam z mezem na pracowitej podrozy poslubnej w uk i nie narzekam, lot samolotem - swietne przezycie potem poszukiwanie pola namiotowego, rozbicie sie w malej miescinie pod luton, swietny gospodarz, 30 funtow za tydzien wzial od nas dwojga, a mielismy ze soba ok. [link widoczny dla zalogowanych] Ania prowadzi sw├│j salon w krakowie SALON FRYZJERSKI AK.KK
2) nie by┼éa karana za przest─Öpstwa przeciwko mieniu, dokumentom, za przest─Öpstwa gospodarcze, za fa┼észowanie pieni─Ödzy, papier├│w warto┼Ťciowych, znak├│w urz─Ödowych, za przest─Öpstwa skarbowe oraz za inne przest─Öpstwa maj─ůce znaczenie ze wzgl─Ödu na wykonywany zaw├│d, Ola K. ja mySle ┼╝e wygra przemys┼éaw Cyprja┼äski... Szcze┼╝e m├│wi─ůc to nie wiem czy mam bulimi─Ö. ale ... [link widoczny dla zalogowanych]
A nawet pod koniec lat 80- tych pojawi┼éo si─Ö u nich du┼╝o Polek pracuj─ůcych w roli ekspedientki. Bardzo jestem ciekawa Jednak wszystko co ja pamietam, kiedy bylam u niej 2 lata temu, to 5 min w gabinecie i 100z┼é, ktore ode mnie wziela za wizyte, bez zadnego badania, cytologii i usg! moja mama hodowa┼éa kiedy┼Ť to bia┼ée ┼Ťwi┼ästwo Fajnie by┼éoby! na d┼éugo/na sta┼ée. Neurolog powiedzia┼éa r├│wniez ┼╝e nie leczy si─Ö tego inaczej niz operacyjnie, operacje te┼╝ nie zawsze daj─ů podobno porz─ůdany efekt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zgadzam sie z przedmowczynia-lumpex tez jest super.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do pracy mam 2 male torebki przekladane przez bark, wkladam tam to samo co powyzej plus mini szczotke do wlosow i z leciutenka torebeczka i wolnymi rekami frune sobie do pracy. Za darno ( porady obywatelskie z elemetami praca, cho─ç nie stricte porady prawne)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oktavka,ja mieszkam ok70 km od bia┼éego,wi─Öc my┼Ťl─Ö,┼╝e dojad─Ö [link widoczny dla zalogowanych] Chcia┼éam si─Ö dowiedzie─ç jak jest naprawd─Ö we Wloszech tzn czy ┼╝yje si─Ö na lepszym poziomie ni┼╝ w Polsce.
DZIE┼â SI├ôDMY: ja bym chciala zobaczyc brodzikowa z ma┼éaszynskim... Rzeczywi┼Ťcie, ─çwiczenia s─ů ci─Ö┼╝kie, musia┼éam robi─ç przerwy. By┼é sobie extra ch┼éopak. i sprawdzac czy lejek sie nie zatyka [link widoczny dla zalogowanych]
I przesta┼ä operowa─ç sloganami, to nic niewarte Wiec w czym klopot? Nie mam wagi, ale po 12 dniach spodnie zrobi┼éy si─Ö lu┼║niejsze, a pasek zapinam o jedn─ů dziurk─Ö dalej. poza tym strzyzenie (maszynka) twalo jakies piec minut. Nie mam wystarczajacej motywacji (brzuszek ladniutki wystarczajaco), wiec raczej watpie zebym to robila. z tym ze, u mnie cos z hormonami nie tak. Schodzi┼éa ze mnie m─Ötna woda w kolorze ciemnej, zgni┼éej zieleni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy Ci chirurdzy, o kt├│rych piszecie s─ů i w tym temacie dobrzy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Brzuszek będę ćwiczyła dalej, bo efekty już widzę , ale niekoniecznie 6W.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö powodzenia [link widoczny dla zalogowanych] kto nigdy nie byl w Turcji nigdy nie zrozumie mentalnosci Turka...
przesz┼éo jak r─Ök─ů odj─ů┼é. Szczerze powiem, ┼╝e przez mieszkanie tam m├│j l─Ök wzr├│s┼é. A szkoda, cho─ç z 5 kg mniej by┼éoby rozkosz─ů. Nie by┼éo mnie d┼éugo i teraz nadrabiam zaleg┼éo┼Ťci. ahh duzo by gadac... [link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy mam urodzi─ç pierwsze dziecko,gdy b─Öd─Ö na emeryturze??? A co do zdj─Öc popro┼Ť na konsultacji o pokazanie Bo ju┼╝ mi si─Ö zaczyna przewraca─ç w g┼éowie od tych sensacji. Ale musisz z rozumiec,ze tak naprawde wszystko zalezy od ciebie. Roman Giertych Jesli chcemy sie odchudzic sprawa wydaje sie prosta, musimy wiecej kalorii spalic niz zjadamy Do tego nie jest potrzebna jakas wymyslna dieta czy eliminacja grup pokarmow - wydaje mi sie ze wystarczy liczyc kalorie i obserwowac wage. 120pln.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OGAME Strona G│ˇwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin